טיפול ב קורונה {תחילת כתיבת, יציאת מסמך: 18-19.3.2020, 22:00-24:30~ אולי הגהה נוספת בהמשך}


על המין האנושי קמה צרה גדולה, מגפת שקרוייה-קורונה,
לא רק המחלה ומבלי לזלזל, גם פגיעה כוללת-מקורות הפרנסה והלך חיים.
יתכן שבעונה יותר חמה זה יעצור, ואם לא?: על אחת כמה וכמה באחריות כבר ועכשיו.
למען האמת ולמי ההערכה ולצפי כלמבדק: אנחנו עומדים רגע אחד לפני קריסה או פגיעה אנושה.

בטח יוצגו יובאו דברים נוספים בנושא:
כל ושנכון: תיקון כתוספת כהעשרה ולזה: בברכה.

וצדק הוא וצדק: כמכתב זה לא בדרך עצת פנים אלא ובפומבי,
ובמטרה לסיוע במדינת ישראל, ולא רק:: כלסיוע -ולכלל אנוש האדם והכלל:
ומכאן שגם חשיבה נגד העם היהודי טעות נוראית: שגוייה , שגיאה זועקת כחמורה ודורשת תיקון:
איך עושים נדרש התיקון בדרך אנושית, מבלי שיבור ובלא החרבה: אם תירצו כאפשרי לכך ובהמשך.

הדברים הובנו לי זאת שכותב, אמש לזה,
בשקיפות להבהיר: שכותב זאת לא התייעץ כעם מתחושה פנימית בחירה והדרך.
כי זה גם יביא לסיוע ולעזרה למי שהכוון או הצהיר והגרועים ביותר כ-אויבי ישראל.
וצודק הוא שמוצדק ועל אחת כמה וכמה ודרך פתיחת מכתב זה בנושא שנבחר להתחיל.
על אחת כמה וכמה והמין האנושי כבר חזה וראה בהשלכות הנוראיות בתרעלת חוסר של צדק מתמשך.

@הטיפול ב-קורונה!:
הקדמה:
יתכן שאנחנו עושים/נעשה דברים מרובים והמחלה ממשיכה,
שעלול ממשיכה/תמשיך לשטות בנו כי יתכן ועדיין לא הובן מקור הפצה מרכזי :
לפניי: לא מדובר בסגירת מרכולי ענק , גם ולכך פתרון. ולא לשם יהירות: לא גיליתי את אמריקה:
בוודאי זוכרים וזוכרות את הספינה ביפן שהובאה לסגר ואח"כ הסתבר הייקף ההדבקה בעת הסגר.
מכאן ומאמש: יתכן שהפצה מרכזית: מדגרה ראשית= מיזוג מרכזי שללא חיטוי מלא,
שם יתכן ולאותו ווירוס תנאי לחות וחום טובים מבחינתו להיתרבות כלהתקיים באוויר.
איך בודקים מהר ופשוט:
דווח אמת על סך המועסקים במקומות שהיתחלו או עם תופעות מחשידות.
ואם אכן ואמת בבדיקה מהירה ולטובת הכלל גם אישי העסק ממשיכים לבדיקה יסודית.
איך ממשיכים כלכלית גם באין יכולת פיתרון מהיר למיזוג מרכזי:
לאחר חיטוי יסודי. ממקומות החניה הפתוחים לאוויר נקי: איסוף ושילוח הזמנות, כבתנאי זהירות המקובלים.
כן/לא אגב: פיתרון זה יכול להכיל לעסקים רבים נוספים: מכאן ודרך לשמירה ולהחייאת בתי העסק האחרים.

{תוספת לעניין חיטוי מערכות מיזוג אוויר , כיתכן גם בדרך פשוטה:
(19.3.2020 2:15~):
הכל בהסכמת חוקרים מומחים:
למשל האם הווירוס לא עמיד בתנאי קור שבטווח יכולות המיזוג:
ואכן: הפעלת המערכת כאמור באין נוכחות/שעות סגירה ולמשך מתבקש=חיטוי.
ויותר מזה: פעילות בשעות בוקר, הפסקה לטיהור בשעות הצהריים כמתבקש וכו ..כשמתבקש
או וגם לבדיקה: האם הווירוס לא עמיד לאדי אלכוהול, כיכולת ניטרולם ובשעת חזרה לפעילות.
כהחייאת מקומות העבודה העסקים והשרות הציבורי והתחבורה: כגם וקרעתם לקורונה את הצורה}.

{19.3 5:00~ ולשם זירוז הבדיקות:
להודות לא מומחה, ועם זאת רעיון ולמורשים:
גם בחדר קטן ובשטח מופרד ועם מערכת מיזוג:
הכנסת הווירוס באופן מדוד(יחד ועם פעילות המיזוג)
האם ולמשך שעות: הייקף אותו הנגיף נשאר כגדל? {* מדידות כבסביר}.
העברת המיזוג לקור ולמשך שעות: האם הנגיף נעלם ולאחר כמה שעות?. ושוב:
החזרת המיזוג לחום וממושך : האם הנגיף שב וחזר?. {ולמורשים: עם חסינות כאמצעי בידוד}}.

תוכנית כללית לטיפול בנגיף, יקרא: כלל תקופת טיפול:
=================================
אי פגיעה והתייחסות רצינית להוראות מוסמכות קודמות.והיתארגנות:
היתארגנות
--------
ארגון: הצטיידות כייצור מסכות: טוב מסכת הגנה 'לא 100% רפואית' מאשר כלל בלי מסכת מגן.
התארגנות למזון בבית ולמשך כשבוע, (כלדייק ימים במוגדר).
שיפצור חיטוי מערכות מיזוג ציבוריות באם ניתן: בהתאם לתקנות כתקנים.

התארגנות טיפולית
============
חלק מבתי המלון שבזמן זה סובלים מחוסר ינותבו ל:
איכסון אנשים שבסגר שלהם קושי רב בהתקיימות בו.
איכסון אנשים שנדבקו במחלה במצב בריאותי שלא דורש אישפוז:
שכולל גם: ציוד תרופתי וגם כח אדם מלווה כאחיות ואחים. {שיוביל גם להשבחת טיב טיפולי ב-בתי החולים}.
התנאים לאנשים: התייחסות בכבוד, חופש כגישה לרשת, אפשרות לספורט, מזון טוב ובריא וכו ...
שמירת צוות רפואי: איזורי איכסון נפרדים, כנפרדים במערכות מיזוג(באין אפשרות: אלא ובחיטוי מיזוג מלא).
איכסון אנשים שבסגר: אוויר מסופק מפתח חלון ולא ממערכת מיזוג מרכזית שבאין חיטוי מלא בה.

תקופת ביניים
=============
תקופת ביניים הכרחית יוצרת תנאים.
סגר כללי מרצון או מצו תקנה ולמשך מספר ימים מוגדר.
(למטרות חיוניות: אפשרות לחריגים שבין לו הסימן והקל ביותר ושלא בקבוצת סיכון).
בסיום תקופת הביניים כולנו יודעים בוודאות ונוכל להמשיך ל:
1. סביבת חיים בריאה מתפקדת.
2. סביבת חיים דורשת המשך מעקב או טיפול החלמה והבראה.

תקופת חזרה לחיים
=============
כל אדם ואדם שיש לו ולו והסימן הקל ביותר גוזר עליו לטובת עתידו ושל הכלל סגר/אמצעי זהירות המירביים.
אם יש סיכוי סביר לפגיעה במחלה: סגר, כאם וקושי ובסיוע איכסון כאמור.
מכאן שיש לנו שנקרא סביבה נקיית קורונה אם אפשרות חזרה לשגרת החיים:
יחד עם אמצעי הזהירות: שמירת מרחק, וכולי וכולי וכולי,
ניתן לחזור לעבודה-במקומות אוויר צחים או במיזוג מרכזי עם 100% חיטוי.
השבת התחבורה הציבורית: חובת עלייה עם מסכות, נסיעה עם רווח וחלונות פתוחים למחצה.
השבת בתי עסק: נושא מיזוג מרכזי, חלופת הזמנות מחניות סמוכות כאמור וכו' ...

==========
תקופת טיפול
==========
לצופות ולצופים שלום רב:
במקום ריבוי תחלואה,
במקום השבתה של החיים
במקום פגיעה במקורות הפרנסה.
והכל ובמקום פגיעה אנושה בהמשך החיים ובמקורותיהם.
יחד עם הצעדים הקודמים, כוכעת:
יתכן וחוזרים למציאות אחרת: זה הרבה מאוד בזכות אחריותכם/ן הרבה כסיועכם/ן לזה.

וזה לא די ומספיק, הרשו בקצרה כבתחליט: עד לכאן שנקרא: תקופת טיפול.
לאורך הזמן תיבדק תקופת טיפול, ואם כבעת תוצאות לא טובות: ושוב חזרה לתקופת טיפול חדשה.
תקופת טיפול חדשה יכולה כמובן להוסיף להכיל מסקנות נוספות ראויות ומלימוד נסיון תקופות טיפול עבר.
===============
וכאשר תקופות טיפול חדשות, יהיו טובות בתוצאתן מאלו שלהן קדמו: סביר שמצויים במסלול הבטוח כונכון.

אם וסליחה שמכונה בהמשך יאמר: וקרענו לקורונה את הצורה,
ולא רק: המין האנושי בתנאים של צדק ויותר. כמוכן יותר כביחד ובצדק אנושיות ואחווה ואם נדרש ולאתגרים הבאים.

(אך ורק עוד סתם אזרח כזה ואחר).

האלוקים הלא נודע,
כבלא כבל חינם, הוא היועץ השומר ועוצם הלב כבמידה אין לתאר של אנוש האדם והכלל.

חושב זאת שכותב ובכל הצניעות:
עוד ויש דברים להבהיר: כי יתכן עדיין ישנם הקרויים 'חילונים' או שבדת שאחר שחשים וחינם שלא חלק מזה.

(אך ורק עוד סתם אזרח כזה ואחר).


עם ואם ומיותר:
כל נציגי מדינה, הגם שנקראות ככעת ''''אוהבות'''' ישראל:
רשאי רשאים רשאיות:
ואם כמובן הבנה שבזה המסמך עקרונות לסיוע טוב ומבורך ::::
לעשות תרגום מלא כמדייק למסמך זה ולשימושו כלטובת הצלת בני עמם.

כבנכון וביושר כ בלב נקי: שאו ברכה והצלחה, כבהצלחה ורבה אנוש האדם והכלל.

(אך ורק כזאת שכותב המסמך: עוד סתם אזרח כזה ואחר).


מחוץ למכתב זה, מחוץ לכן/לא תירגומו של מכתב זה:
למי שבוחר לתרגם חלק זה רשאי וגם אינו מחייב אתכם/ן בתירגום:

ניתן להשאיר את הדברים כך, הרי כבר נעשה והרבה.
לצופים ולצופות שלום רב
ניתן להשאיר את הדברים כך, הרי כבר נעשה ולא מעט.ובכל זאת הדיון מהותי וחשוב
עתידו לטובה ולברכה של המין האנושי, גם ולא מושלם, מיתבקש מצפונית ויותר להמשיך.

{19.3 5:00~: כאם ומיותר כושקיפות:
העם היהודי לא וחינם ילבה כישאף ישאר טוב אמין לאמת ידידיו: ושאחרת כבתקופת שינוי כהסתגלות נא ופשוט ביושר לאמור להעיר}.

נצא מנקודת קרובת הנחה:
שיש לי חבר טוב שהגיע למצב של בחירה כמיוחד.
בזמן גם שראה סימנים מדהימים גם אם שקיבל רשות,
זה מה שאו אז שהבליח בהיר וחד משמעית במחשבתו:
אכן עשוי לעשות אישית טוב גם לתרום וכללית,
גם לצדק בעוולות של עבר.
ומה באשר לראייה הכללית לאמונה כלאנוש האדם והכלל:
כאדם עם מעלות כויותר לאחל, גם חסרונות: מהות החיים.
ואם ימצאו חסרונות: מה יקרא עם האמונה?: שיברון: הלא כן.
כוהאלוקים הלא נודע :::::
היועץ השומר ועוצם הלב כויותר כבמידה שאין לתאר כלאנוש האדם והכלל.
אם ורק לעניות דעתי שכותב,
או ואולי רק פלא צרוף של מיקריות:
אותו חבר טוב בחר בטוב ולמען אנוש האדם והכלל.
כמו ואתם ואתן שהזכות לעתיד להציג את האדם שבעינכם כליל השלמות.

באשר לדת הנצרות הראשונה שלאחר הדת היהודית יצאו דברים.

באשר להבנה בין הדתות:
והכי פשוט שניתן להבהיר:
אם האלוקים הוא נגד עמו הנבחר:
או ואז או שישנה סיבה נכונה לכך או:
שבעינכם האלוקים הוא כפוי טובה במהותו: ביזוי כשקר מוחלט.
אז ובבקשה אם ומחלוקת, אפשרות בצדק וביושר ובדרך מכבדת:
ניתן לדון ואמת בעשייתו של העם היהודי במהלך ההיסטוריה ויותר להבין.
ואם ועם והבנתכם/ן שהעם היהודי ועם כל ''''נוחיות'''' התנאים שעבר נאמן וצדיק.
גם וכך להערכתי שכותב, העם היהודי לא חיפש ולא ישאף להיתנשא, גם שעוול זעק בעבר גם שהבנה צדק ואנושי בברכה תועדף תיתקבל.

יצאו דברים גם בהקשר לדתות נוספות כסדרי עולם לכבד.

ראו למשל דברים והיפוכם, כמבלי פגיעת חינם בצד מראית שאחר:
מצד אחד: ה'סוציאליזים' וזרמיו יש להם יתכן נטייה לא להאמין באלוקים.
ומהצד ההפוך: במהותם הם שואפים להגדרת האלוקית האישית ומוצהר: ואהבת לרעך כמוך.
גם אומרים ש'סוציאליזים' מוחלט נוגד להיתפתחות שאיפה אנושית- כך שהרוב ככל בר דיון כחיבור עם הזכות להבדיל כהבנה.

(אך ורק כזאת שכותב המסמך: עוד סתם אזרח כזה ואחר).

כעת אפילו נעבור לדבר שנחשד לקיצוני ביותר שאין אפשרות להבין לחבר:
בדת ה'איסלם' או 'איסלאם' נאמר מה יש לעשות לעם היהודי באחרית הימים:
הדברים נוראיים וקשים, שכמעט בלתי אפשרי לגשר עליהם.
בבקשה ומוכח לכם ולכן איך ברצון טוב הדדי זה אפשרי ומבלי לשבר להבין:
מאחר ומובן כמוכח שהעם היהודי פעל ופועל כנגד אסונות,
שניתן לראות בדברים גם 'כשוט': שיפעל כנגד אסון מוביל לאחרית הימים.
גם שהעם היהודי לא היה זקוק ל'שוט' שכזה, גם שהעם היהודי פעל כפועל:
מכאן גם שדת זאת צריכה להביא את מאמיניה לחשיבה צודקת וחיובית ל-עם היהודי.
מה גם שאחרית הימים לא תלויה באופן מוחלט באדם. כיש לנו ככלל עוד ויותר לתכנן לשפר.
דת זאת שמאמינה בקדושת האלוקים וטיבו שאיפה לטוב כואמת :::: לחשיבה צודקת ל-עם היהודי.
כמאוגד ונוסף, כמבלי היתנשאות, כי מציון תצא תורה, כהשאיפה לעיקר, כוהמהות, אנוש האדם והכלל: ואהבת לרעך כמוך.

(אך ורק כזאת שכותב המסמך: עוד סתם אזרח כזה ואחר). אתם ואתן ולשיקול דעתכם המבורך, כבהצלחה ורבה.